Wednesday, August 18, 2010

"سرويس پک 1" سيستم‌عامل ويندوز 7 به‌زودي عرضه مي‌شود

در حالي که اين روزها تمام توجه دنياي فناوري به سخنراني "استيو جابز"(Steve Jobs) مديرعامل اپل در کنفرانس WWDC و معرفي محصولات جديد اپل معطوف شده است، شرکت مايکروسافت در نظر دارد يکي از بزرگترين همايش‌هاي خود موسوم به TechEd را طي هفته جاري برگزار کند.


نمایش اندازه واقعی



اين شرکت قصد دارد در کنفرانس TechEd نسخه Service Pack 1(SP1) از سيستم‌عامل ويندوز 1 را معرفي کند و طي برنامه‌ريزي‌هاي خود در نظر دارد نسخه بتاي آن را در ماه ژوئيه به صورت عمومي عرضه کند.



بسياري از مديران IT و شرکت‌هاي تجاري تا پيش از عرضه نسخه SP1 ويندوز 7 سراغ اين سيستم‌عامل نرفته‌اند که گفته مي‌شود با عرضه اين محصول، تعداد کاربراني که از ويندوز 7 استفاده مي‌کنند نيز بيشتر شود.



"گاوريلا شوستر"(Gavriella Scuster) در وبلاگ WindowsTeamBlog توضيح داد که «نسخه SP1 شامل قابليت‌هاي جديدي نمي‌شود که به صورت اختصاصي به ويندوز 7 مربوط باشد. اين نسخه جديد براي ويندوز 7 در اصل مجموعه‌اي از نسخه‌هاي به‌روز شده اين سيستم‌عامل است که از طريق Windows Update عرضه مي‌شود. همچنين بر اساس بازخوردهاي دريافت شده از کاربران و شرکاي مايکروسافت، مشکلات موجود در نسخه اوليه ويندوز 7 نيز برطرف شده است. به عبارت ديگر، کاربران هم‌اکنون با اطمينان کامل مي‌توانند از ويندوز 7 استفاده کنند».



شوستر در ادامه توضيح داد که در حال حاضر تعداد زيادي از شرکت‌هاي تجاري در اندازه‌هاي مختلف در فرآيند تطبيق فعاليت‌هاي داخلي خود با ويندوز 7 به‌سر مي‌برند و منتظر SP1 نشده‌اند. به گفته او، شرکت مايکروسافت تاکنون 100 ميليون نسخه از ويندوز 7 را به فروش رسانده است.


No comments:

Post a Comment