Wednesday, August 18, 2010

مادر بورد هوشمند ايسوس عرضه شد

اين کمپاني به تازگي نيز يکي از جديدترين فناوري‌هاي خود را موسوم به Dual Intelligent Processors معرفي کرده که در آن از قطعات و فناوري‌هايي با کارايي بسيار بالاتر و در عين حال مصرف انرژي بسيار کمتر استفاده شده است...


نمایش اندازه واقعی



اين کمپاني به تازگي نيز يکي از جديدترين فناوري‌هاي خود را موسوم به Dual Intelligent Processors معرفي کرده که در آن از قطعات و فناوري‌هايي با کارايي بسيار بالاتر و در عين حال مصرف انرژي بسيار کمتر استفاده شده است.



در حقيقت در دل اين فناوري از فناوري‌هاي قبلي اسوس مانند TPU و EPU استفاده شده است. به وسيله تکنولوژي TPU به سادگي و بدون کمترين نگراني مي‌توان کارايي سيستم خود را افزايش داد و درعين حال بدون کمترين دانش در زمينه اورکلاک، سيستم خود را اورکلاک کرد.



در ضمن يکي از ويژه گي‌هاي جالب اين نرم‌افزار، اعمال تنظيمات آورکلاک بدون نياز به راه‌اندازي مجدد سيستم مي‌باشد که اين موضوع نويد بخش زمان بسيار کمتر اورکلاکينگ، نسبت به قبل مي‌باشد. در عين حال، اين فناوري مي‌تواند به طور هوشمند و با توجه به وضعيت سيستم، کارايي آن را تا 37% افزايش دهد، که اين موضوع خيال کاربران را از بابت پردازش‌هاي سنگين راحت مي‌کند.



از سويي مادربردهاي اين کمپاني با استفاده از تکنولوژي ( EPU ( Energy Processing Unit قادر هستند تا به طور هوشمند وضعيت سيستم را تشخيص داده و با توجه به شرايط سيستم، مقدار برق متناسبي را براي آن در نظر بگيرند.



به طور مثال زماني که سيستم در وضعيت کاري سبکي قرار دارد، EPU اين وضعيت را تشخيص داد و ميزان انرژي را کاهش مي‌دهد. در واقع ترکيب اين دو فناوري باعث مي‌شود تا کاربر، بالاترين کارايي سيستم خود را همراه با کمترين ميزان مصرف انرژي تجربه کند.



اين دو فناوري از بازوان اصلي Dual Intelligent Processors مي‌باشند که به واسطه آن کابران مي‌توانند از کارايي بسيار بالا همراه با کمترين ميزان مصرف انرژي لذت ببرند.

No comments:

Post a Comment